MUSIC
MUSIC
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MUSIC و آدرس tehranmusic370.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای تماشات میکنم با صدای حجت درولی

ترانه:حجت درولی – آهنگ وتنظیم:علی بیات – میکس و مسترینگ:نیما کیانی
طراح عکس:رضا یزداندوست – با تشکر از ناصر بهداروند

Hojat Dorvali   Tamashat Mikonam

Hojat Dorvali   Tamashat MikonamHojat Dorvali   Tamashat Mikonam

MP3 – 320

Hojat Dorvali – Tamashat Mikonam

MP3 – 128

Hojat Dorvali – Tamashat Mikonam

OGG – 64

Hojat Dorvali – Tamashat Mikonam

 
متن ترانه تماشات میکنم:
تماشات میکنم بازم تورو زیر بارون
با چتری که یکی جای من زیر اونه
چقد ماهی گلم امشب بازم زیر بارون
میدونم خنده هات از این به بعد مال اونه
تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم
وجودم رو گرفته نا امیدی دلشوره
یه حالی دارم امشب بازم زیر بارون
که اشکامم نمیتونه بارون بشوره
***
فدای خنده هات شم که ازم خیری ندیدی
مهم این بود که از بود و نبودم دور باشی
تماشایی نداره خیلی از کارای دنیا
یه جاهایی رو مجبور میشی تنها کور باشی
من اینجا سردمه تو داری دستاشو میگیری
چقد شکل منه وقتی برات بی تاب میشه
هنوزم واسه ی اینکه یه وقتی خواب نمونی
چشام صبح که میشه واسه ی تو بیدار میشه
***
تماشات میکنم بازم تو رو زیر بارون
شدم حسی که تو سرما و تو دستای باده
چقد اینجا خوشی ها واسه ی من بی دوومه
چقد قول و قرارای جهان بی اعتباره
تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم
از اون لحظه که رفتی بیشتر از صد بار مردم
تموم غصم از اینه که زهر تلخ عشقو

از اون که ادعا میکرد دوسم داره خوردم





 تهران موزیک
 
 تهران موزیک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, ] [ 21:39 ] [ سهیل ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
بهمن 1392
دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 36070
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1